Nu har vi talt om 23 ting rigtig længe. Så det er spændende at komme i gang. Første øvelse her ser da ud til at være lykkedes nogenlunde.
Selv om alle har travlt, håber jeg, at rigtig mange medarbejdere griber chancen og tager fat på de 23 ting. Det er sjovt at lære noget nyt, og det kan vise sig at være et vældigt spring fremad.
mandag den 3. marts 2008
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
3 kommentarer:
Det ser ud som om jeg har opretett min blog kl. 23.58 i går aftes. Med mine sovevaner er det en vederstyggelig påstand. Jeg må finde ud af, om jeg selv har indflydelse på, hvordan tidspunktet bliver vist.
(Skrvet kl. 9.20, 3. marts)
Anne Marie
Godt, der er nogen, der kan hjælpe. Nu fik jeg den rigtige tid på plads.
/Anne Marie
Kære Anne Marie
Nu ser det ud som om vi er spidsen.
Hilsen Ulla
Send en kommentar