Esben Fjord efterlyser blogs fra bibliotekschefer. Jeg er glad for, at han skelner mellem "rigtige" blogs og 23-ting-blogs. Jeg synes godt nok, at jeg indimellem føler mig som Bambi på glatis. Jeg følger med i opgaverne, men kan ikke genemskue, hvad jeg praktisk kan bruge de forskellige ting til. Måske spiller det også ind, at jeg er for utålmodig til at læse alle vejledningerne og forklaringerne. Jeg tænker, at det gør jeg nok en dag. Dog har jeg opdaget, at Google Talk er god til kort og uhøjtidelig ordveksling.
Library Thing kan jeg forestille mig, at jeg kan blive glad for, når jeg skal have inspiration til nyt læsestof.
mandag den 31. marts 2008
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar