mandag den 31. marts 2008

Jeg har lige kigget rundt på alle blogs fra medarbejderne på biblioteket. Hvor er det bare dejligt og imponerende midt i efter-påske-og anden travlhed, at så mange arbejder med på tingene. Jeg er imponeret over jer, der bygger på og integrerer "alt muligt", fx. Library Thing, i jeres blogs. Det må jeg se at finde ud af, når jeg har lidt flere titler i "Mit bibliotek".

Ingen kommentarer: