mandag den 9. juni 2008

Py-ha. Det er godt nok afslørende med sådan en dato på bloggen.

Skrækkeligt at komme sådan bagud, især når jeg ser så meget andre har lavet.

Jeg ved ikke, om det er en trøst - en undskyldning er det i hvert fald ikke - men en sagde til mig, at jeg vist (på det punkt) er en meget almindelig leder. Jeg kiggede lige på mine kolleger i de andre biblioteker. Det ser ud til, at det kan der være noget om.

Og jeg bliver jo nok pebet ud, hvis jeg siger noget om "travlhed". Så jeg siger bare: Jeg skal nok komme efter det.

Lodtrækningen når jeg ikke med til. Vi kan jo sige, at enhver der efter 7. juli måtet tage mig i ikke at have gennemført alle punkter har gjort sig fortjent til en flødebolle.